onsdag, december 06, 2006

Here we go again...

Måste jag alltid bli indragen i det här? Varför kan jag inte bara säga nej? Det här kan inte vara normalt.

Just nu vill jag bara skrika ut vad jag känner till alla, men är nog bäst att låta bli. Vissa av er förstår troligtvis ändå.

Annars har jag min mor på besök här just nu och hon ska stanna till på fredag, har mest suttit och pratat och kollat på TV ikväll. Såg "Bonde söker fru" bland annat, konstiga personer det finns måste jag säga....

Måste ju dela med mig av några goa kommentarer från dottern oxå.

När jag hade satt upp håret sa Emilia:
"Vad söt du är mamma, nu ser du ut som en balettdansös" =P

Då jag ska låna Anders bil imorgon igen, så blev mamma nyfiken på vad han var för person så hon ställde några frågor till Emilia.
Mamma: Vem är Anders?
Emilia: Han är Anders, han kör ut maten till dagiset
Mamma: Är han söt?
Emilia: Nej
Mamma: Är han ful?
Emilia: Nej
Mamma: Hur ser han ut då?
Emilia: Han har hår

HAHAHA... hon lät så rolig när hon sa det så det finns inte, min lilla gullunge. =)

Så en länk till en rolig julkalender med. =)

1 kommentar:

Wolf sa...

Han har hår... härligt, d har ja med, o heter ju Anders i andranamn :P *LOL*