fredag, december 22, 2006

Snart..

åker vi iväg till Västerås då.. fast jag vet ju hur duktig Stefan är med tider, när han säger att vi ska åka mellan 10 och 11.. så lär vi nog inte komma iväg förrän 12. Sånt kan verkligen reta gallfeber på mig, hatar när folk inte kan passa tider! Speciellt eftersom jag i stort sett alltid är ute i alldeles för god tid och får stå och vänta i "sjutton år". =)

Var precis iväg bort till statoil och testade att sätta på mig högra skon först innan jag gick, men det kändes helt avigt! ;) För övrigt så tar jag av mig vänstra skon först med, för er som är intresserade.. =P

Frukosten idag bestod av havregrynsgröt med torkade linfrön och mjölk. Till det hade jag knäckebröd (Rågi tror jag) med makrill på. Så jag hoppade över både smör/margarin och socker idag... inte illa inte.. ;)
(jag kommer nog aldrig att sluta säga smör, även att det kanske må heta margarin! =))

Nu ska jag ta hand om disken och sen blir det att hoppa in i duschen innan det är dags att åka iväg..

Go Jul på er alla. KRAMAS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej det heter smör tycker jag!!! OCH den som tycker att du är för "personlig" i dina bloggar kan ju sluta läsa för jag tycker dina bloggar är kul att läsa! *Irri*
Nu vet jag att du tar på dej vänsterskon först gumman.... =) Fortsätt som innan ocha ha en underbar jul! Kram

Anonym sa...

Tycker inte alls du e för personlig.. you go girl.*L* Fick för mig stefan brukar passa tider men när du säger det så är han nog en tidsoptimist..hehe