tisdag, juli 31, 2007

Underbara låtar

Urkass kvalité, men låten är helt underbar :)



Lyssna inte på denna om du tänkt se filmen "Music and lyrics", vilket för övrigt är en väldigt charmig film :)


Nu blir det snart sängen här, är precis lika trött som alltid. Ändå har det varit ganska lugnt på kontoret idag, om man jämför med vad det kan vara vissa dagar. Till och med telefonen har varit tyst idag! Fast i morgon lär det väl å andra sidan ringa hela tiden då istället. Det är sjukt vad otrevliga vissa är i telefon, men det är väl bara bita ihop. Jag tycker iaf att man kan säga hej, men vissa som ringer säger tex bara "Johanna" (eller vem de nu vill prata med). Är det så svårt att klämma in ett par ord extra?

Fick veta idag på jobbet att vi hade e-coli bakterier i vattnet här i M-ås.. låter ju mindre trevligt. Jag är inte alls insatt i hur mkt som behövs för att man ska se några effekter utav det där, men de hade ju tagit proverna i torsdags och jag fick veta idag att jag inte skulle dricka vattnet. Borde det inte rent teoretiskt ha märkts någonting redan nu? Som sagt, jag är inte insatt.. :)

Läste ut "Jenny" igår och jag måste säga att jag blev besviken. En komikers uppväxt och Ett ufo gör entré gjorde större intryck på mig. Jenny kändes på något sätt påtvingat, nej, jag gillade den inte alls! Även att grundpoängen är vettig så är jag besviken med tanke på vilken nivå de tidigare böckerna låg på.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite chicklitt i form av Cecelia Aherns andra bok Där regnbågen slutar. Men så trött som jag är så lär jag nog somna så fort jag lägger huvudet på kudden. :)

Har svårt att fatta att vi redan i morgon går in i augusti, vart har sommaren tagit vägen? Btw, är det någon som har koll på när Heroes, PB och Lost börjar igen? (i USA dvs)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Prison Break börjar 17/9, och Heroes en vecka senare, den 24/9. Lost däremot får vi vänta på till februari nästa år...

Anonym sa...

bra start