fredag, juli 27, 2007

Säger en del..

Var precis inne på "Mina sidor" på 3´s hemsida och kollade runt lite. Hittade detta här under och jag antar att det säger en del om hur jag är som person? ;)



Jaja, kul att se hur mkt man använt mobilen under det senaste halvåret iaf.

Tror för övrigt att jag blivit arbetsskadad redan.. när jag skulle ringa förut så slog jag först en nolla för att komma ut på linjen. När det ringde här innan så svarade jag "O*** go´middag", vilken tur att det bara var en försäljare.. ;) Är nog lite övertrött..

Har Em här nu, så mysigt så. Har kollat på film och ätit gott och för att inte glömma känt på hennes andra lösa tand. Hon berättade idag att eftersom hon tappar tänder nu så har hon minsann blivit vuxen.. ;)

Ska ta mig till tv:n nu och se om jag orkar kolla på den film jag hyrde till mig själv.

Kramas..

Inga kommentarer: