lördag, juli 07, 2007

Vilket härligt väder

Iaf när man jobbar ;) Men idag när jag ska iväg till en stuga som PoG hyrt så hade det ju inte varit dumt med lite sol direkt. Men det enda man sett här på sistone är regn, regn och regn.

Hoppas det är bättre väder nästa helg, men i veckorna kan det som sagt gärna fortsätta regna.. Eller kanske man kan fixa "ett litet privat jävla moln" över enbart O***? ;) Fast tvivlar på att jag kommer få särskilt dåligt samvete ändå, trivs så bra så jag är snarare rädd för att jag inte ska vilja gå därifrån. Inget bra tecken direkt.. men allt har sin tid.. :)

Ett tips om ni vill skratta är att läsa boken "Dumpa honom". Det mesta är ju väldigt logiskt, men man inser snabbt hur trög man har varit ibland, det är väl just därför man skrattar kanske.. :P

Btw fick mig ett litet leende idag när jag vaknade till helt idag och mobilen visade
07:00
07-07-07
;) Enligt bröllopstorget är det många som ska gifta sig idag... jag vill med! Men ja.. det fattas en ganska viktig del.

Kram Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Äsch du kan väl gifta dig 08.08.08 kl. 8.00 istället (eller är det jag som är snurrig nu eller det måste ju typ va samma sak?? ) ;) "ett litet privat jävla moln" (Lasse Lindh antar jag haha ;) ) Jag håller med dig att det är skönt att det är skitväder när man jobbar. Men den veckan jag ska vara ledig får det gärna vara fint. Hoppas vi kan ses snart! KRAM