onsdag, juli 25, 2007

Är det ok om jag kommer över på en fika?

Den frågan fick jag idag. Nu tycker ni säkert "Jaha och?" För själva frågan i sig är väl inte särskilt konstig egentligen, men när det kommer från en snubbe från USA som säger sig ska åka till Köpenhamn i morgon. Han hade därifrån tänkt sig åka förbi O*** en snabbis för att se hur det ser ut i fabriken och stanna till på en fika. Jag sa att han var mycket välkommen att besöka oss, men frågade om han inte tyckte det blev lite långt att åka ca 350 km för detta.

Han var tydligen helt inställd på att det låg i närheten av Malmö eftersom han bara fått höra att Oskarshamn låg i södra sverige.. Haha.. jag säger då det. ;) Fast när han ändå är i denna del av världen så är det väl bättre att få ihop resorna iaf. Fast han verkade inte lika intresserad av detta när jag förklarat var O*** låg. :)

Har varit och hälsat på snuttan idag, var kul att träffa henne igen! Längtar till på fredag då jag får mer kvalitetstid med henne..

Snart dags att lägga sig och läsa här, är något grymt trött så lär nog inte bli så många rader.

Inga kommentarer: