torsdag, juli 19, 2007

Egypten

Går nu så smått i tankarna att boka en resa till Egypten. Blir till att åka i februari eller mars isåfall. Tror jag kommer behöva lite ledighet då faktiskt, så får väl hoppas att man får det beviljat då :) Någon som vill följa med tro? ;) Är väl inte sådär sugen på att åka själv..

Är lite smått irriterad idag, vilket jag varit hela dagen. Person till att prata mer, eller rättare sagt skryta om sig själv mer får man leta efter länge. Blir sååå trött! "Jag är bäst på det ...." "Men jag ska faktiskt göra så....". Jag Jag Jag, alltid bara Jag! Gaaaaah! Men som tur är kommer väl även denna person att mogna och inse att det finns annat än "Jag". Sen klandrar jag inte folk som berättar hur de har det, eller vad de har gjort. Men när man så tydligt sätter sig själv över alla andra, HELA TIDEN, då blir jag irriterad.

Nähä, nu ska jag ta o hyra någon film, sen blir det att bädda ner sig i soffan :)

Goskramas

Inga kommentarer: