fredag, augusti 03, 2007

Tröttare än tröttast

Den här hemska tröttheten håller fortfarande i sig, igår gick jag och la mig redan vid 8!! Men lyckades ändå med att försova mig och vaknade upp med mobilen i handen (hade troligtvis bara stängt av alarmet?) och klockan skrek 06:41 åt mig, samma tid som min buss går. Men jag hasade mig upp ur sängen direkt och som tur var gick det en buss ganska snabbt, så blev bara 20 min sen ungefär, men ändå pinsamt. Men men, en annan i personalen har ju varit sen varje dag den här veckan så jag behöver nog inte skämmas så mycket :) Men när man väl försover sig så brukar ju oftast hela dagen gå fel sen.. kanske därför jag känner mig tröttare än någonsin idag.

Fast det märks att semestertiderna börjar lida mot sitt slut, det är mer att göra på alla fronter. Fler ordrar, fler telefonsamtal, väldigt mycket mer post!

P frågade mig idag om jag träffade något folk utanför jobbet nu och jag insåg med ens att jag faktiskt inte gör särskilt mkt längre. Det är en person jag träffar lite då och då, men hon bor ju inte här så det blir ju inte så jätteofta ändå, annars så gör jag inte särskilt mycket. För ett par månader sen var jag hur sällskapssjuk som helst, men jag har väl vant mig vid att ha det såhär igen. Men efter M flyttat var det visserligen jobbigt, fast jag har väl aldrig varit så särskilt social av mig? Just nu känns det iaf inte som jag saknar något, trivs ganska bra med tillvaron som den är faktiskt. Men det kommer väl en dag då jag kommer att känna mig ensam antar jag. Det finns en jag saknar något enormt ibland och i detta fallet är det inte M och inte heller R (bara för att göra det klart ;)), men jag är nog rädd för att han ska tro att det ligger mer bakom än vad det egentligen är, så jag väljer att vara tyst.

Jaja, nu ska jag ta och köpa mig lite gott att äta. Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: