söndag, juli 22, 2007

Underbara älskade

Den filmen såg jag igår. Jag har inte gråtit så mycket på länge som jag gjorde nu när jag såg den. Om den var bra? Den berörde och den är väldigt sorglig, men bra, jag vet inte, den blev nästan lite för sorglig för min smak. Men otroligt bra för att vara en svensk film måste jag säga!

Hyrde även en film till, som jag inte orkat se ännu. Som vanligt om helgerna så har jag varit skittrött. Troligtvis för att jag har för lite att göra då..

Saknar min lilla snutta, hon har varit borta länge nu, men jag ska se till att träffa henne någon dag nästa vecka iaf. Helgen får jag ju till att umgås med henne.. :) Hon ska vara hos S eftersom vi inte har någon barnomsorg den veckan, vi tyckte hon skulle få lite sommarlov där :) Sen är det ju onödigt att dra upp henne vid halv 7 på morgonen, när hon kan få sova ut hos S. Nu innan har hon varit en vecka hos MoG och en hos FoF, men nästa sommar kommer jag kunna ha semester och få tid att umgås med henne.. :)

Dags att ta hand om tvätt o disk här snart känner jag. Ha en bra dag!

Inga kommentarer: