söndag, juli 15, 2007

Vad trött jag blir

på denna huvudvärk. Började igår på dagen med en dundrande huvudvärk, illamående och en matthet som inte är av denna värld. Kan inte påstå att The Ark o co lockade särskilt mycket då, men jag åkte in iaf i hopp om att må lite bättre efterhand. Men kan inte påstå att jag mådde särskilt mycket bättre, så efter The Ark spelat åkte vi hem. Då fick jag en möjlighet att träffa Emilia med och läsa saga för henne och mysa lite innan hon skulle vidare till sin farmor.

Vaknade i morse med en huvudvärk som var ännu värre än igår. Jag är inte en person som brukar tillåta mig själv att spy så fort jag mår lite illa, utan jag håller in det till det sista. Den gränsen var tyvärr nådd i morse, så efter S hämtat Em här så la jag mig i soffan och bunkrade upp med en massa vatten. Framåt 17-tiden började jag känna mig levande igen och huvudvärken märks knappt av längre. Så skönt så! Undrar dock hur jag ska kunna sova i natt. Men det blir väl ett senare problem, får väl tillbringa hela natten med att umgås med Gardells tankar annars.. ;)

Nu ska jag iaf fixa klart min lunch så jag får lite näring i mig, för mattheten sitter fortfarande kvar. Inte så konstigt kanske med tanke på att jag inte ätit något på ett bra tag!

Hoppas ni andra har haft en trevligare helg.
Kramar.

Inga kommentarer: