lördag, juli 14, 2007

Darling

Den filmen såg jag på igår, vet inte om jag kan säga att den var bra eller inte. Jag brukar inte tycka om svensk drama. Men den hade ju iaf en poäng. Har ju definitivt sett bättre filmer, så det är inget jag rekommenderar. Om man inte som jag var igår, riktigt riktigt trött och inte hade någon ork till att tänka. Även om filmen var lite småförvirrande på sina ställen, så fick man iaf det mesta serverat.

Idag blir det att åka in till O-hamn för att kolla på The Ark, men även Elin Sigvardsson, Veronica Maggio, Nanne Grönvall, The Windupdeads, Royale Madness, The Hitchcocks m fl.
Det är ett båtrace nu på dagen med, men jag tror inte att jag orkar gå på det, börjar redan om en timme!! Man kommer inte kunna se något ändå och stora folksamlingar är jag inte riktigt förtjust i om jag inte får ut något utav det.

Idag får jag även träffa snuttan en stund, det gör mig mindre sugen på att åka in till O-hamn, men jag får se vad som händer.

Ha nu en trevlig helg!
Kramas

Inga kommentarer: