fredag, mars 16, 2007

Vid den här tiden

för sex år sen så låg jag på BB med en nyfödd liten tjej. Hon var då ungefär 7 timmar gammal.. =)

Jag har verkligen svårt för att förstå var tiden har tagit vägen.. ibland önskar jag att jag kunde dra tillbaka den för att ändra så mycket som jag känner att jag kunnat göra annorlunda. Men vad skulle det göra för nytta? Det är ju bättre att göra någonting åt det här, som är idag än förut.. Men har många tankar på vad jag vill göra annorlunda nästa gång, om det nu blir någon. Om jag får som jag vill så kommer det bli så, men är inte alltid naturen vill detsamma..

Ska om några timmar iväg till min lilla tjej igen som för tillfället är hos sin pappa.. på söndag ska hon ha sitt första barnkalas med, så jag antar att hon är eld och lågor för tillfället. =) Det var ju så roligt att fylla år när man var i den åldern, all förväntan man hade.
Jag vet att jag så många gånger hade svårt att somna natten innan jag fyllde och när de väl skulle komma in och sjunga för mig så låtsades jag alltid sova. För det fanns ju ingen chans i världen att man skulle kunna sova när det nalkades presenter.. ;)
Nu är det däremot inte lika roligt att fylla längre.. =)

Annars är allt bara bra här. Praktiken är lika rolig ännu, men det är lite halvsvårt ibland med alla konton. Men jag trivs iaf riktigt bra på stället.. =)

Kram på er och ett stort grattis till min "lilla" Emilia. =)

Inga kommentarer: