måndag, mars 19, 2007

Kunde inte låta bli..

för trots allt var det ganska kul att läsa.. =)

Regler ; sätt på din musik så att den spelar blandat.
klicka på nästa knappen efter varje fråga, INGET FUSK!
använd sångtitlen som svar på frågorna!

1. hur mår du idag?
Cats in the cradle (Ugly kid Joe)

2. Kommer du komma långt i livet?
Time to say goodbye (!!!!) (Andrea Bocelli)

3. Hur ser dina vänner dej?
Mama (hmm) (MCR)

4. Kommer du gifta dej?
Du får mig (Winnerbäck)

5. vad är ditt livs themesong?
Heaven (Skid Row)

6. Vad är ditt livs historia?
Back On My Feet Again (The babys - John Waite)

7. Hur är skolan för dej?
Everything (Anna Vissi)

8. hur kan du komma frammåt i livet?
I wont let the sun go down on me (Robin Cook)

9. hur kommer imorgon att vara?
Come with me (Puff Daddy feat. Jimmy Page)

10. vad är det bästa med dina vänner?
Två av oss (X-models)

11. vad finns i lager för nästa vecka?
Did I tell you (Jerry Williams)

12. vilken låt beskriver dig bäst?
Ding dong song (????) (Günther)

13. hur är det med ditt liv?
Allt Som Jag Känner (Tommy Nilsson & Tone Norum)

14. vilken sång kommer spelas på din begravning?
In the ghetto (Elvis Presley)

15. hur ser världen dig som?
Vacker utan spackel (Joakim Hilsson)

16. kommer du ha ett lyckligt liv?
Times like these (Foo Fighters)

17. vad tycker dina vänner om dej?
Sparvöga (Marie Fredriksson)

18. vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Take These Broken wings (Richard Marx)

19. vad skulle du villja säga till nästa generation?
Head on Straight (Tonic)

20. har du en djup och mörk hemlighet?
Holiday (Scorpions)

21. brukar folk i hemlighet fantisera om dej?
Sommaren är kort (Tomas Ledin)

22. hur kan jag göra mej själv glad?
Coming true (Daniel Lindström)

23. kommer jag nånsin ha barn?
Santa Claus Is Coming To Town (Andrew Sisters Ft Bing Crosby)

24. vad är några bra tips till mej?
Send me an angel (Real Life)

25. hur kommer jag bli igenkänd?
Luka (Suzanne Vega)

26. vad är min danssång?
Gethsemane (Nigthwish)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Det var en kul lista, måste nog sno den sen =)
Kanske skulle förklara vem jag är, att jag är kompis med Stefan sen några år tillbaka och var och hälsade på där v.10, så därför jag kände igen den fina vårbilden =)
Det var E som tipsade mig om din blogg, så jag tyckte att det var intressant att se vad du skriver om som är Emilias mamma.
Ha det så bra och krya på dig!
Elenor