måndag, mars 19, 2007

Sjuk

Mår verkligen skit! Ligger mest och tycker synd om mig själv. Har sån huvudvärk så det känns som huvudet ska gå i tusen bitar, feber och helt matt i hela kroppen. Jag överdriver inte när det känns som jag ska falla ihop i en hög så fort jag reser mig upp.

Jag vill inte vara sjuk och det är skittråkigt att vara hemma! Vill träffa Em, men är nog bättre för henne att vara hos S tills jag mår bra. Så hon slipper riskera att bli sjuk hon med.

S och jag har pratat mer om flytt idag och nu märks det mer och mer att han verkligen vill. Hade inte suttit fel med några uppmuntrande ord eftersom jag faktiskt inte känner mig riktigt säker alla gånger. Jag känner väl att jag behöver komma härifrån, men samtidigt så känns det så stort.

Mönsterås känner jag utan och innan, jag vet vad jag har här.. och jag är faktiskt helt ärligt rädd. Kommer sakna havet, naturen och ja det mesta..

Men som det ser ut nu är det två till som jag känner som funderar på flytt dit och de får det faktiskt att kännas lite enklare. Men som vanligt tänker jag för mycket och är rädd för att jag kommer bli stående helt själv... fast jag tror faktiskt att detta är precis vad jag behöver. Även att jag är livrädd just nu.

Är bara hoppas på att man kan hitta något jobb med..

Men fy vad jag gnäller.. men jag antar att de flesta som flyttat eller funderat på att flytta ställs inför tankar på hur de ska klara av att börja om helt?!

Men som jag sa till P, som oxå funderar på flytt, fast åt andra hållet (Karlskrona?) *surar* =P så kommer ju Mönsterås att stå kvar.. och jag tror både hon och jag behöver komma ut och se resten av världen. Men jag kommer sakna henne så grymt mycket, kan inte ens tänka på hur jag ska klara av att ha ca 50 mil mellan henne och mig. =/

Kramas..

1 kommentar:

Anonym sa...

Om det blir Västerås så kanske vi också kommer ditåt ;) Man vet ju aldrig vart jobben finns så det kan bli var som helst :D Fast jobben verkar finnas i Karlskrona för min och J.s del. Om det inte fungerar kan du ju flytta hemåt när Em blir lite äldre? Men då kanske du trivs så bra så att du inte vill flytta!! Du har väl din pappa och G där uppe med?! KRAM!