måndag, mars 05, 2007

Höjden av alltings jävlighet?

Satt uppe lite längre än jag tänkte igår, runt 2 tror jag att jag kom i säng.. Usch! Men tyckte att eftersom jag ändå är ledig idag att det inte gjorde så mycket, då jag får sova ut ändå.

Jo tjena! Det kan man ju tro.

Vid 7:15 börjar larmet sätta igång, brukar de inte testköra varningslarmet vid 15? Ja, jag vet inte vad det var för något, men antar att det har något samband med det iaf? Lyckades somna om efter detta.. men fick inte sova länge..

För vid 8-tiden så ringde någon på dörren och det var inte några gånger i rad personen ringde. SUCK! Jag slängde på mig morgonrocken och gick och öppnade. Var ju allt annat än vaken, men kände igen personen lite sådär.. men undrade mest varför han skulle ringa på hos mig. Men det var egentligen någon Robin han sökte.. usch vad irriterande sånt där är!

Efter det har jag inte lyckats somna om, men ska snart iväg och se om jag kan hitta present till snuttan. Ska ha storkalas för henne i helgen, så ska se till att handla lite till det någon dag med. Min lilla snutta fyller 6 år, har svårt att förstå det och svårt att släppa henne helt och inse hur stor hon blivit. Men jag antar att jag på ett eller annat sätt kommer att få sniffa bebis snart.. =)

Idag är det dags för Lek&Plask för snuttan igen, så får se om hon har kommit någon vart. Var ju ett tag sen jag var med henne dit, eftersom hon var sjuk ena gången och andra så hade de uppehåll pga sportlovet.

Nej, dags att se till att få lite gjort här nu. KRAM!

3 kommentarer:

Wolf sa...

vaddå på ett eller annat sätt? :P *nyfis*

Anonym sa...

Sånna dagar man vet det bara kan bli bättre...Kramar om, Ms E

Anonym sa...

Sånna dagar man vet det bara kan bli bättre...Kramar om, Ms E