torsdag, mars 08, 2007

Utmanad

Jag blev utmanad av Pernilla.

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1. Tycker inte om när okända eller bekanta pillar mig i håret. Samma sak gäller med att få massage. Uscha! Samtidigt måste jag verkligen klippa mig snart, var evigheter sen nu. Men jag blir illamående bara vid tanken att någon ska pilla i mitt hår och samtidigt upprepade gånger säga "guuuud vad tjockt hår du har".

2. Blir jag intresserad av något går jag helt maniskt in i det.. men som med allt annat så brukar jag tröttna rätt snabbt. Detta gäller även mina mat- och träningsvanor som jag höll extremt noga ett tag. Släpper jag taget i någon ände så blir det lätt att jag struntar i allt.

3. Tycker inte om läsk, kaffe eller juice (speciellt inte med fruktskal i). Blääk!

4. Mitt temperament är inte att leka med. Det är verkligen något jag har försökt jobba med. Är nog tyvärr sån som kan bli fly förbannad för en sak ena dagen, vilket jag andra dagen inte alls skulle bry mig om. Så jag påverkas extremt mycket av hur jag i allmänhet mår, vilket absolut inte borde gå ut över andra. Men jag försöker arbeta med det.

5. Jag är extremt lat och väljer gärna de lätta vägarna för att ta mig framåt. Varför anstränga sig i onödan?

6. Älskar att planera långt i förväg. Tyvärr är det inte många som är på samma sätt, utan de blir bara trötta på mig när jag redan nu tar upp vad som ska hända på midsommar.. =P

Jag utmanar:
Wolf
JTA
Jenny
Micke
Zirilan
Simon

Inga kommentarer: