söndag, februari 11, 2007

Slumpen?

Hade tråkigt för någon dag sen så bestämde mig för att bli medlem på spraydate och nej, jag är inte desperat! =)
Visst saknar jag närheten, hatar att ligga själv i sängen, hatar det faktum att jag inte har någon att dela allt med MEN jag vill inte fylla ut det med bara en person. Jag vill fylla ut det med det rätta. Enligt mig är kärlek på tre plan: Hjärnan, hjärtat och attraktionen

Nej men seriöst, jag måste gilla att umgås med personen utan att bli irriterad, ha känslor för personen och vara attraherad av den. Finns inte det där, så ser jag ingen som helst mening i att inleda något.

Men åter till saken, på den sidan finns ett personlighetstest som gör att man ser hur man passar med andra utifrån de (sjuka) frågorna. Då hittade iaf en "fullpoängare" enligt det testet in till min sida, anledningen till att han skrev var just det, därför jag tog upp det. ;) Det visade sig ganska snabbt att han och jag tydligen har bott i Bockara samtidigt! Hur stor är risken för det, det är inte många som bor där direkt! Jag flyttade visserligen därifrån när jag var fyra år, men ändå. =)

Lite komiskt tycker då jag iaf ;)

Igår var jag och Em iväg till Kristdala för att hälsa på mamma. Är så kluven gällande det nu, får frågan hela tiden om min mamma bor där och jag vet inte vad jag ska svara? Ja, hon bor där, fast hon bor egentligen i Västervik. Det låter ju helt sinnessjukt, jag är inte sån som orkar förklara för alla vad som händer och jag kan ju knappast säga att hon är och hälsar på någon där heller. För det är ju inte riktigt sant. Kanske bara jag som tänker för mycket vad gäller det?

Jag åkte iaf dit för Em och M skull, så att de skulle få träffa varandra. Men när M bestämde sig för att åka in till någon kille i O-hamn så tyckte jag att vi lika gärna kunde åka hemåt igen. Med tanke på att irritationen för mamma fortfarande ligger kvar och jag helst vill prata med henne irl utan Em så gjorde jag så.

Annars har det blivit en hel del pulkaåkning, både här hemma innan vi åkte och i Kristdala. Fanns ju inte direkt någon bra backe där iofs, och med tanke på att ingen åkt där vi var innan så hade vi fullt upp med att göra så det gick att åka!

Idag blir det kanske att åka till fam L, eller bara gå till pulkabacken. Man får ju passa på så länge det finns snö. =)

Oj, vad flummigt detta blev =P
Ha en bra dag. Kram

1 kommentar:

Tomas Andersson sa...

Kristdala, det är ju nästan hemtrakter =)