tisdag, februari 27, 2007

2 månader

=)

I have been quit for 2 Months, 1 Day, 1 hour, 56 minutes and 26 seconds (63 days).
I have saved 2.349,55 kr by not smoking 1 261 cigarettes.
I have saved 4 Days, 9 hours and 5 minutes of my life.
My Quit Date: 2006-12-26 10:21

Ja, jag vet att det är ett evigt tjat, men lite måste jag väl få skylta? ;)

Annars är det plugg för fulla muggar som gäller här, dags för tenta imorgon sen är det redovisning på fredag. Så jag har att göra.. praktiken börjar ju om inte alltför länge. Ska vara på BOKA i O-hamn under 12 veckors tid.
Efter det är det bara en vecka kvar i skolan!! =) Har tyvärr två tentor kvar att skriva som jag vet om just nu, men det reder sig nog alltid på något vis. =)
Exjobb och LIA(lärande i arbete)-uppgifter har jag med, men nu ska jag inte stressa upp mig själv utan ta en sak i taget!

KRAM

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Snart är det över.... Kram

Wolf sa...

A redan 2 månader... som fan =)

o skolan ju, tänk, snart klar... fint :P

Tomas Andersson sa...

LIA-uppgifter låter nåt det. Själv kunde jag lätt ljugit om att jag var på LIA i tio veckor för de hade ingen koll alls.

Miffolurva sa...

Problemet är att jag inte vet vad jag ska hitta tillbaka till och om det är mödan värt eller gå vidare?

Anonym sa...

Illa och illa..e vilsen helt enkelt, drömmer udda drömmar osv osv