tisdag, februari 06, 2007

Kvinna eller man?

Kopierad från Anya´s blogg, precis som så många andra "enkäter" här inne. =)

Min kvinnliga sida:
[x] Köpt en hårfön? Öhh ja..
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut? Har hänt
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda? Är kass på de =)
[x] Pratat känslor? Haha, ja!
[x] Tänkt på att matcha mina kläder? Mmm
[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende? Ja
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte? Nää, aldrig ;)
[x] Funderat på namn åt mina barn? Oja!
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand? Inte ännu
[ ] Druckit Cosmopolitan? Finns det som dryck med? ;)
[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"? Slökollat
[ ] Sett två avsnitt av "Sex and the city"? Har INTE följt det.
[x] Känt mig sugen på en kopp te? Ja
[x] Känt glädje över att få blommor i present? Är dålig på att ta emot presenter, men jo det har väl hänt.
[x] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ? Ja
[x] Blivit arg utan anledning? Hehe, ingen kommentar
[x] Gråtit efter 9 fyllda år? Klart jag har!
[ ] Brytt mig om H&M:s val av modell? Nej
[x] Pratat skvaller? Ja
[x] Varit arg/sur utan att tala om det? Jo, men det syns tydligt.
[x] Kramat en kille? Ett antal ja
[x] Dansat? Självklart
Totalt: 18 poäng

Min manliga sida:
[x]
Ljugit om hur mycket jag har druckit? Många år sen
[ ] Ätit en blodig stek? Usch!
[ ] Läst en biltidning? Inte läst, men bläddrat
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap? Jo
[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det? Mjo
[ ] Skött grillen under en grillfest? Räknas engångsgrill? =)
[x] Läst en bok av Jan Guillou? Ja, och inga fler vart de
[ ] Läst ett nummer av slitz? Nope
[ ] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad? Nej
[ ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza? Orkar bara halva
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert? Nej
[x] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person? Har hänt
[ ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna? Nej
[x] Diskuterat bröst? Ja
[ ] Gjort lumpen? Nej, är för lat.
[x] Läst nick hornby? Ja, på engelskan
[x] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning? Många år sen
[x] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil? Haha, har väl hänt
[ ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar? Har inte besökt det
[x] Lagat någonting på egen hand? Ja
[ ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan? Haha, få ut mig på plan först så kanske
[ ] Tävlat i att dricka öl? Nä, inte öl
Totalt: 10 poäng

Inga kommentarer: