onsdag, februari 14, 2007

50 dagar!

Det trodde ni aldrig från början va? =) Jag vet inte ens om jag själv trodde på det, men jag är glad för det idag och jag hoppas att jag aldrig börjar igen. Även att jag fortfarande kan bli grymt röksugen vissa dagar, men stöter oftast bort tankarna om "bara en till" rätt snabbt.

I have been quit for 1 Month, 2 Weeks, 5 Days, 12 hours, 53 minutes and 20 seconds (50 days).
I have saved 1.877,90 kr by not smoking 1 010 cigarettes.
I have saved 3 Days, 12 hours and 10 minutes of my life.
My Quit Date: 2006-12-26 10:21

=)

Hoppas ni andra har haft en mysig Alla hjärtans dag, min var precis som vilken dag som helst. Förutom att jag fick ett geléhjärta när jag besökte statoil, det är ju alltid något. Är grymt sugen på det nu, nästan så att jag måste ta mig bort för att falla för deras trick i att köpa en ask =)
Fick iofs en söt liten bok med posten med, ifrån PoG så kanske inte räknas? =)

KRAMAS

2 kommentarer:

Anonym sa...

AHD ÄR som vilken dag som helst egentligen... Att ha en förbestämd dag då alla *ska* vara romantiska är inte så värst romantiskt egentligen. Det är mycket trevligare om det är oväntat och impulsivt. Men allt för att sälja prylar antar jag...

Hanna sa...

Visst, jag kan hålla med i tankarna där. MEN hade jag haft pojkvän så skulle jag ha blivit både ledsen och besviken om jag inte hade fått något igår. Det är väl samma sak med julafton isf, jag skulle inte strunta i att köpa till alla bara för att det är en tid då affärer tjänar som mest pengar. För det finns vissa som jag vill köpa till ändå! Enligt mig är det något som "ska" vara så, med andra ord så skulle jag bli ledsen även om jag inte fick någon julklapp alls. Precis samma sak när jag fyller år, det har ingenting med romantik att göra. Utan jag tycker det är något som man "ska" göra.

Så precis som jag vägrar se julafton som vilken dag som helst (fast det är det) så vägrar jag se AHD som det med. =)