måndag, februari 05, 2007

Drömtydning?

Har haft samma dröm flera nätter i rad nu, det börjar bli väldigt frustrerande. För det finns ingen som helst logik till det, eller gör det?
Det sägs ju att man brukar drömma om sånt man tänkt på eller varit med om under dagen. Men jag har aldrig varit med om det jag drömt om nu, iaf inte med den personen.

Drömmen i sig handlar om nyförälskelse, sån nyförälskelse där man är långt uppe i det blå och svävar. =P Så långt är det ju rätt härligt för min del, men personen jag är nykär i i drömmen är helt ologisk. Ok om han hade varit ett ex eller det hade varit någon som jag varit intresserad av tidigare, men jag har aldrig varit intresserad av honom på det sättet.

Fattar inte vad drömmen betyder, men känslan i den har etsat sig fast på samma sätt som tankarna om varför. Drömmen måste kanske inte betyda någonting, men jag kan inte låta bli att undra. Kan det jag känner i drömmen, den tryggheten, säkerheten och STARKA förälskelsen vara något jag saknar nu och att personen i drömmen egentligen inte har så mycket med saken att göra? Men varför är det då inte en helt okänd person istället. Haha, vilka funderingar jag har, värsta världsproblemen.. ;)

Kram på er..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm låter ju jobbigt... men haft liknande, man har varit ihop med eller varit kär i folk man inte alls känns nå för egentligen... fast inte samma dröm flera nätter i rad... hade inte du drömtydningsbok? :D

Miffolurva sa...

ett riktigt I-lands problem hehe, men nog så jobbigt. Jag känner som så när du skriver så att det är din kropps sätt att tala om för dig att något inte står rätt till, när inte dina ögon tycks se det på egen hand. Jag fick på ett ganska brutalt sätt lära mig lyssna på min magkänsla så ta vara på det vännen. Kram E