lördag, november 25, 2006

Tristess...

Kan man ha mer tråkigt än jag har just nu? Jag är så grymt sugen på fest, men ingen som kan eller vill gå ut med mig. =(

Skittråkigt att vara singel när alla ens vänner har respektive, känns som jag inte gör annat än sitter vid datorn nuförtiden. Jag vill göra något kul, något helt oväntat som vi gjorde så många gånger förr. Det finns säkert många saker jag kan göra, men hur kul är det att göra det själv?

Har nog aldrig känt mig såhär ensam i hela mitt liv. Visst, jag kan åka iväg för att umgås med vännerna, sitta med på parmiddagar och diverse saker och känna mig som femte hjulet. För det är trots allt så jag skulle känna mig, med tanke på att jag fortfarande lever kvar i världen att jag inte är ensam, blir ensamheten ännu jobbigare.

Låter som jag är hur deppig som helst nu, men det stämmer inte, är faktiskt på väldigt bra humör idag. Men jag är grymt rastlös och festasugen!!

Inga kommentarer: