tisdag, november 28, 2006

Prison break

Då har man sett sista avsnittet för den här säsongen, de senaste avsnitten har varit så grymt spännande! Men nu får man vänta till slutet på januari innan man får veta vad som händer. =/

Hur ska jag klara mig när både PB och Lost har uppehåll? ;)

Annars så håller den dumma febern sig fortfarande kvar, men jag har väl till viss del mig själv att skylla med. Med tanke på att jag tog det allt annat än lugnt igår när jag fick för mig att jag skulle flytta sängen själv. Behöver jag säga att jag fick madrasserna på fötterna några gånger innan de väl kom på plats? Men Johanna kan ju inte vänta inte, allt ska hända direkt och envis till tusen är hon.. ;)

Men efter X antal svordomar fick jag tillslut ordning på sängen, fick dessutom ner Emilias gamla 90-säng i källaren. Efter det var jag helt slut och febern sjönk ju knappast efter heller.

Idag har jag väl inte tagit det så lugnt som jag borde heller, då Stefan (Emilias pappa) fyller år idag, gav jag mig iväg för att köpa en present till honom. Brukar alltid köpa något litet till varandra då. Sen var jag bort dit och lämnade presenten och fikade och busade lite med snuttan med. =)
Var helt slut när jag väl kom hem igen och nu sitter jag här och fryser ännu mer än jag gjorde tidigare. När ska jag lära mig att man ska vila när man är sjuk och inte göra allt som man inte hinner med annars? =)

På torsdag är det nästa person som fyller år, nämligen Pernilla, får väl se om jag orkar ta mig ut då med.
Lite väl många som fyller år just nu tycker jag och med tanke på att typ alla i familjen fyller år mellan sept och dec blir man ju nästintill ruinerad då det är julklappar man ska köpa med. =/ Lite väl dålig planering tycker jag allt.. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dags att du tar dig en vilodag imorgon (onsdag) då.. inte hålla på å springa runt å flytta en massa tunga saker ;)

Anonym sa...

Ja, gumman, så där blir man nog inte frisk. Men jag är inte bättre själv. Jag är superförkyld, men jag ska putsa två köksfönster & tre vardagsrumsfönster idag. Annars blir det ju inget gjort alls! Hoppas du kryar på dig. Vet inte om du vet att det är Malin som skriver, men nu talade jag om det iaf=) Kram på dig