onsdag, november 29, 2006

Slapparkväll & särskrivningar

Har haft en riktigt skön kväll, bäddade ner mig i soffan tillsammans med massa gott (men onyttigt) att äta efter att ha varit iväg och hyrt två filmer.

Har sett på
Just my luck: riktigt charmig tjejfilm, en film man slipper tänka till, eftersom man ändå vet vad som kommer att hända. =) Trots det så gillade jag den.. =)

Sök: En av de sämre filmer jag sett på sistone. Med tanke på att jag höll på att somna efter 20 minuter säger väl det de mesta?

Nu ska jag iväg till statoil för att lämna tillbaka filmerna, så jag slipper tänka på det imorgon. Sen blir det nog att bädda ner mig i sängen tillsammans med min nya korsordstidning. =)

Ha en trevlig kväll.

--------------------

Särskrivningar kan man ha väldigt roligt åt, visst jag är inte den bästa på svenska, men måste ändå dela med mig av det här från Dassboken. Jag fick mig iaf ett gott skratt =)

"Mellan en antik affär och ett bad hotell låg en ute servering på vilken en brun hårig flicka stod vid en bar disk och små pratade med en sjuk gymnast.
- Igår sökte jag jobb som full ständig sekreterare på Svenska akademien, sa den brun håriga flickan.
- Jasså, sa gymnasten, men du får inte missa inte de senaste stora kassa succéerna på bio, fast på teve igår såg jag ett program om grupp åtta som är emot grupp sex! Det är ju helt under känt!
Bartendern la sig i samtalet och ville visa fram fötterna genom att imponera:
- Ryt mer och medel hav! väste han fram. Vår dagens är grekisk inspirerad: stekt röd tunga eller biff på bland färs och ren korv.
- Pris för slag på det? frågade den håriga.
Och nu blev det inge mer för vår förkylning knäckte er sättare av den här boken..."

=P

Inga kommentarer: