söndag, november 26, 2006

Aj aj aj!!

Har sån värk i kroppen nu så det finns inte, feber har jag åkt på att få med. =(
Men har iaf kunnat bädda ner mig i min "nya" säng, hade ju bara en 120-säng här innan. Men har nu bytt upp mig till 160 istället, allt för att känna mig ännu mer ensam. ;) Nej, men seriöst, känns lite för tomt just nu. =/

Åkte till Ikea idag igen för att slösa ännu mer pengar, för er som inte vet var jag där igår oxå. ;) Nej, jag är inte på Ikea varje dag annars, har faktiskt bara varit där tre gånger sen de öppnade i somras.

Min kropp pallade tydligen inte riktigt med all shoppning och dessutom all klantighet. Kanske behöver mamma här igen, så jag får höra "Lyft på fötterna Johanna" =P, precis om hon sa när jag var liten. Det skulle verkligen behövas, har snubblat över precis allt idag! Jag ska ju självklart slå i mitt redan skadade knä med.. =( det är inget litet blåmärke jag har på knät nu direkt. Idag hade jag ju ingen som tog emot mig, som på Cinderella när jag var där, då jag även där lyckades med att snubbla över en låg kant! Varpå en främmande person slänger ur sig kommentaren "här flyger tjejerna emot en".. kände mig riktigt dum, eftersom jag troligtvis verkade skitfull, vilket var långt ifrån sanningen.. =)

Usch, jag vill inte va sjuk. IGEN dessutom, var ju inte länge sen jag var dålig, är så grymt trött på det här nu, min kropp har tydligen helt glömt bort vad immunförsvar är för något. =(

Får passa på och tacka Anders för all hjälp idag med, och för att du står ut med mina knasigheter. Tack för att du alltid finns där efter alla dessa år av Johanna-tjat. =P

Tack även till gumz, vi får se om det blir att träffas i veckan med tanke på sjukan, annars står beställningen här hemma och väntar på dig. =) LOVE!

KRAM!

1 kommentar:

Anonym sa...

Aj aj gumman.. hoppas att du kryar på dej och at din kropp "snart kommer på vad immunförsvar är".... Kramen