fredag, november 24, 2006

Grovhångel

Har fredagskvällen spenderats åt, inte från min sida iofs. Utan istället från lille Ludde, hela mitt ansikte smakade tydligen väldigt gott.. ;) Men tur att det är någon som vill kyssa mig iaf.. =P

Har varit hundvakt åt en 15 veckor gammal spaniel (nånting?) ikväll, det var inte lite liv i den hunden. Förstår inte hur han orkar.. =)

Behöver jag nämna att jag fick rätt bråttom med att tvätta av ansiktet direkt efter att han hade åkt? =)

Ja, jag lär nog aldrig skaffa hund iaf, visst det var jättemysigt nu när han var här. Men att ha det så jämt vet jag inte om jag skulle vilja, är mer kattmänniska faktiskt, då de är lite mer självgående.. =)

Men ställer ju självklart upp om de behöver hjälp igen! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Mig får han bara inte va i ansiktet på.... ;) Ska snart åka till Ikea. Sen kvällen blir soft. Kram