torsdag, november 30, 2006

Grattis på födelsedagen

Till er tre som jag vet fyller idag. =)

Ett extra stort grattis till Pernilla, 29 år idag, har åldersnojan börjat komma tro? =) Har lite svårt att fatta att vi känt varandra sen jag var 4 år och du 7, eller om vi skulle fylla 5 och 8? Är det 21 eller 22 år vi känt varandra nu? Spelar roll egentligen, länge är det och längre ska det bli! =)

Vi har så grymt många minnen tillsammans, de allra flesta får mig att le, men vi har ju inte varit sams alla gånger och har mött en del svårigheter båda två. Men jag vet att du alltid finns där för mig, precis som jag alltid finns här för dig.

Ska snart iväg här för att fixa det sista innan jag ska försöka ta mig ut till Pernilla.

Ha det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du gumman vi finns där för varandra i vått och torrt.... Men jag tror att du var fyra, jo det måste du ha varit. Men kul har vi haft som tusan.. Tack för i dag gumman. Kram

Anonym sa...

Hi there all, here every one is sharing such familiarity, thus
it's nice to read this webpage, and I used to pay a visit this blog everyday.

My web blog bigindie.net

Anonym sa...

I absolutely love your blog and find most of your post's to be exactly what I'm looking for.
can you offer guest writers to write content for you? I wouldn't mind publishing a post or elaborating on many of the subjects you write with regards to here. Again, awesome weblog!

Here is my blog post; adult stories