tisdag, november 28, 2006

Tidsfördriv =)

1. Var hittade du den här listan?
På Pernillas blogg.

2. Var är dina föräldrar födda?
Oskarshamn och Norrköping

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Det tror du jag minns? =)

4. Vilken är din favoritrestaurang?
T&T i Kalmar var favoriten innan de stängde

5. När badade du i en pool senast?
I juni när vi var i Bulgarien

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Jo, i mellanstadiet senast

7. Hur många barn vill du ha?
Två, möjligtvis tre. Vissa dagar räcker det bra med Emilia iofs. ;)

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Techno

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Bestämde det ganska tidigt ja

10. Vad har du för TV-kanaler?
Orkar inte kolla det nu, är väl 17 kanaler tror jag, det mesta bara skit

11. Har du åkt moped någon gång?
Ja

12. Har du busringt någon gång?
Ja, det har väl alla? =)

13. Har du fått felparkeringsböter?
Nej, inte ännu

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
ALDRIG I LIVET!

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Lanzarote måste väl ligga längre bort än Turkiet?

16. Har du en egen trädgård?
Räknas balkong? ;)

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Har ingen favorit

18. Kan du alla orden i nationalsången?
Troligtvis inte alla, men de flesta

19. Badkar eller duschkabin?
Dusch, har ju inget badkar och när jag väl hade det så badade jag väldigt sällan

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Har mest sett skit, men Open Window är nog den som berörde mig mest.

21. Favoritpizza?
Verdi (kebab, oxfilé, champinjoner och vitlökssås till)

22. Chips eller popcorn?
Både och? =)

23. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte smink överhuvudtaget!

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Ehh näe? Varför skulle jag?

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Haha, inte så troligt..

26. Apelsin- eller äppeljuice?
Inget av det. Äpple är äcklig och apelsin förstörde jag när jag grogga med det

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Troligtvis pizza med Magnus och hans familj, vet faktiskt inte?

28. Favoritchoklad?
Går det välja bara en sort? =) Ljus då. ;)

29. När röstade du senast?
Onsdagen innan valet

30. När åt du en hemodlad tomat sist?
Tycker inte om tomat!

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Inte vad jag minns

32. Är du bra på matlagning?
Det går att äta

33. Klarar du att tanka själv?
Haha, ja!

34. Har du beställt något från TVshop?
Ja, min orbitrek! =)

35. Pepsi eller Coca Cola?
Dricker inte läsk!

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nej, kanske någon t-shirt på vissa ställen.

37. Vad var det senaste du handlade?
Glass

38. Har du kräkts offentligt?
Har säkert hänt *vill inte ens minnas*

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Jag vill ha båda! =)

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Njä, intresse/någon form av förälskelse, men inte kärlek!

41. Har du ringt något betalnummer?
Ja, BB bland annat

42. Kan man vara vän med sitt ex?
Beror nog på situationen, men tror det är svårt.

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Min morfar

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
Tror det

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Eget svar på mobilen, inget på hemtelefonen

46. Vad har du i din väska?
Plånbok, mobil, nycklar och cigaretter.

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Blir väl oftast att jag läser eller löser korsord, på sistone har det dock varit dåligt med det.

48. Vad är du tacksam för idag?
Mina fårullstofflor så jag slipper frysa så mycket! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ok... det var ju intressant... =) Hitta nå mer sånt om du orkar.. nu ska jag sova. Kram Love