söndag, maj 11, 2008

Underbara väder..

Synd att jag varit så sjukt trött denna helg när det varit sånt här väder.. jag brukar tycka det är skönt att vara uppe innan 9 annars, men nu i helgen har jag sovit till 13 båda dagarna!! Brukar aldrig göra det längre så vet inte vad det är med mig, visserligen gör huvudvärken mig tröttare än någonsin så det är nog på tiden att jag kollar upp det där iaf.

Den vakna tid jag haft i helgen har iaf spenderats på stranden, mest solat och läst, fast har inte fått någon direkt färg iaf :( Men det kommer väl..

Passade på att hälsa på M o hans familj idag, synd bara att den lilla sov, var ett par månader jag såg henne nu så hade varit kul att se henne in action så att säga :) Å inte fick jag väcka henne heller, förstår inte varför ;) Synd att M inte hade fått igång sin båt, hade varit gutt att komma ut på sjön annars.. men men, det kommer fler dagar längre fram!

Fick precis samtal från min lilla snutta som hade bestämt att hon skulle leka med en kompis på onsdag för då har dom tydligen studiedag.. Var det inte studiedag nyss? Jag kan inte minnas att man hade det så ofta när jag själv gick i skolan? Hon blev helt förstörd när jag sa att det inte gick eftersom jag jobbar och krävde att jag skulle ta ledigt så att hon skulle få leka.. HAHA! Fast lite synd var det ju att jag inte kollade studiedagar och sådant innan eftersom jag själv har tagit ledigt dagen efter för att fixa papper på banken, läkaren och så nya p-piller är det dags för igen. Kunde tydligen inte få något nytt recept nu utan att komma dit och väga mig och ta blodtryck.. hrm.. är väl bra att dom håller koll iofs. På eftermiddagen där blir det att åka till Fliseryd och hälsa på MoT och äntligen få träffa deras lille!! Han är ju 7 månader nu och jag har inte ens träffat honom så är väl på tiden! :)

Packa skulle jag ha gjort i helgen oxå ja.. men kan inte påstå att jag har fått så himla mkt gjort.. Vet inte vad som har hänt med mig, tidigare när jag flyttat har jag börjat packa flera veckor i förväg. Denna gången känns det mest bara motigt. Samtidigt som jag längtar till nya stället så känns det jobbigt att flytta ifrån det ställe där M och jag började bygga upp vårt liv.. Och ja, jag saknar honom fortfarande ibland även om det inte är riktigt lika påtagligt längre. Det är ju trots allt snart 2 år sedan jag såg honom och jag är fortfarande lika oförmögen att lyckas se mig själv tillsammans med någon annan. Men det kommer väl antar jag... eller?

Inga kommentarer: