onsdag, maj 14, 2008

Åhh va gutt!!

Fick samtal från hon som ska flytta in i min lägenhet idag.. då hon undrade när jag skulle flytta. När jag berättat att flytten kommer att ske 24-25 så tyckte hon att hon kunde flytta in veckan efter.. Hrm okej? Jag har ju egentligen lägenheten till 1 juli..
Men när jag sa upp lägenheten så ringde bostäder till mig och frågade om jag hade möjlighet att flytta tidigare om någon ny hyresgäst skulle vilja flytta in tidigare. Sa att om det sker vill jag ha info om det ett par veckor innan.. men jag har inte hört något så jag har ju trott att jag kommer ha en månad på mig att städa lägenheten o så. Men jag gråter inte direkt.. slipper ju dubbla hyror nu!! Så skönt så.. :)

Men dåligt av MB att inte höra av sig innan med tanke på att jag måste beställa tid för besiktning av lägenheten oxå. Men får ta det i morgon, precis som allt annat som ska hinnas med i morgon.

Ska snart hämta Em från nying, avslutning där för deras del idag..
Trevlig kväll!

1 kommentar:

Mrs Lundqvist sa...

Visst är det härligt när man har "flyt" vännen... Är i Kalmar i helgen! Kan du/ni inte komma ner och hälsa på? Saknar dej, Kram