fredag, maj 09, 2008

Är jag inte duktig så säg.. ;)

I have been quit for 1 Year, 4 Months, 2 Weeks, 7 hours, 32 minutes and 50 seconds (500 days). I have saved 18.789,54 kr by not smoking 10 006 cigarettes. I have saved 1 Month, 3 Days, 17 hours and 50 minutes of my life. My Quit Date: 2006-12-26 10:21

Visst har vi fått helt underbart väder igen.. så skönt, suttit ute på balkongen nu sedan jag kom hem från jobbet. Men har lite svårt att slappna av. Flyttar ju snart och jag har knappt packat någonting! Nästa helg ska vi flytta kartonger och helgen efter blir det möblerna.. ska bli så skönt att få komma till parhus och slippa ha grannar över och under mig! För att inte tala om uteplatsen och att få grilla hemma!

På torsdag är jag ledig för att skriva de sista papprena och få nyckeln, undrar om jag kommer klara av att inte flytta allt direkt? ;) Men men.. har beställt tid hos läkaren nu samma dag för att äntligen reda ut min huvudvärk som jag har i stort sett varje dag nu. :( Var till optikern förra veckan för att kolla om min syn blivit sämre, senast jag var för samma sak för fyra år sedan var jag närsynt och hade ett litet brytningsfel. Nu har det tydligen gått över till att jag är översynt istället, brytningsfelet är jag dessvärre inte av med heller.

Enligt optikern så kunde huvudvärken bero på mina småfel, eftersom ögonen hela tiden anstränger sig för att jag ska se "perfekt", men det kunde lika gärna vara något annat tydligen. Är onödigt att skrämma upp sig själv, jag vet! Men det är lätt att man inbillar sig själv att man har både det ena och det andra, positiv som jag är... :)

Nähä.. dags att åka iväg för en liten fika hos H.. Ha det kanon!

Inga kommentarer: