fredag, maj 23, 2008

Flyttar i morgon

Då är det snart dags att lämna detta område då, känns fortfarande inte sådär kul, men det kommer säkert att bli bra tillslut... katten kommer ju i morgon oxå.. *mys*

Är något irriterad på netatonce idag.. anmälde från början flytt av mitt adsl till den 30 maj, men när jag fick veta att jag skulle flytta en vecka tidigare så ringde jag upp dom och frågade om det var ok att jag flyttade det en vecka oxå. Fick till svar att det inte var några problem och att ändringen var gjord, ringde upp igen dagen efter för att kolla att det verkligen var ok, jag har ju haft strul med det där varje gång jag flyttat så bättre att verkligen kolla. Pratade då med en annan person och han sa att flytten var registrerad till 23, precis som jag ville.
Men icke, när jag ringde idag för att ifrågasätta varför det fortfarande kom igång här hemma så låg flytten registrerad till 30:e enligt mitt önskemål.. Hrm! Fast är säkert bra för mig att vara utan det en vecka iofs.. ;)

Vill ni nå mig så har jag ju faktiskt telefon oxå.. ;)

Snart är det dags för bluesen oxå.. ska bli trevligt att gå ut lite.. var evigheter sen jag festade nu ju!!

Ha det så bra så hörs och syns vi..
Krams

Inga kommentarer: