torsdag, maj 15, 2008

Jösses vad trött jag är...

Har varit ledig idag, men det känns inte kan jag ju säga!

Såhär har min dag sett ut ungefär, för er som är intresserade ;)

7:45 Lämnade Emilia till fritids
8:15 Preventivmedelrådgivning (nytt recept)
8:50 Läkaren
10:00 Mönsterås Bostäder
10:15 Skriva papper för nya bostaden
10:30 Banken
11:00 Utvecklingssamtal för Emilia
11:45-13:15 Flyttade grejer till nya bostaden
13:15 Hämtade Emilia. Åkte till Nelssons för att köpa bakelser och sedan vidare till Malin m.fam. Var jättekul att träffa dom igen och R var ju så söt :)

När vi kom hem runt 18 så var det bara att laga mat och nu har jag precis läst för Emilia.

Dagen som helhet har varit bra. Utvecklingssamtalet gick kanon, fröken hade bara positiva saker att säga om Emilia och att hon absolut är redo för att börja ettan. Hoppas att det håller i sig, men jag har fått för mig att Emilia kommer att bli en riktig plugghäst i skolan.. och nej, hon har inte fått det från mig iaf.. ;)

Banken var ju lite roligt, de fick strömavbrott precis när de skulle föra över pengar. HAHA! Men vi hade ju alla papper färdiga så det var bara skriva på och så skötte dom det sen istället, tur att det fungerade så oxå. Men vad man blir handikappad när man inte har någon ström, uscha..

Läkarbesöket, ja, vad ska man säga. Läkaren har skickat en remiss för att jag ska få komma in och göra hjärnröntgen, blir väl ungefär om en månad som jag får komma dit. Men både läkaren och jag är mest inställda på att värken beror på migrän, men för att utesluta allt annat kommer denna röntgen att göras. Men än så länge är jag lugn iaf, vet ju att jag har migrän i släkten och tror inte att det är något annat än det. Fast jag är glad att de verkligen gör en utredning på det iaf.. för att må såhär även i fortsättningen orkar jag inte. Han har även skickat upp recept till apoteket, tydligen var den inte direkt billig, men kan den hjälpa mig att hålla mig uppe från sängen så blir jag bara glad! Måste ju testa iaf..

Ska lägga mig snart känner jag, har problem med att hålla ögonen öppna..

Inga kommentarer: