måndag, september 17, 2007

Trevlig helg

Åkte iväg direkt efter jobbet i fredags och kom inte hem förrän sent igår kväll. Har haft en jättemysig helg med rundturer omkring Lidköping och bara slappat. Fast med tanke på hur sjukt trött jag var idag så har jag svårt att tänka att jag tog det såpass lugnt. Fick kommentaren "Har du sovit något alls i helgen Johanna? Med tanke på hur blek och trött du ser ut kan man undra om du ens sett en säng på flera dagar?" på jobbet idag, det är väl ungefär som jag känner mig med så blir nog snart till att sova här.

Åkte förbi och kollade på ett hus idag (utvändigt), men jag vill verkligen inte bo i B-måla. Huset i sig ser fint ut, men man måste ju trivas med omgivningen med och det känns helt enkelt inte rätt där.

När jag väl tar tag i bloggandet igen så har jag absolut ingenting att skriva om, så istället för att bara svamla bort er tid så slutar jag här. ;)

*sakna*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman kul att du hade en trevlig helg. kan förstå att du var helt slut. Hoppas att det var nåt... KRAM Pernilla