tisdag, september 04, 2007

Möte..

Nu verkar det som det kommer dra igång med massa möte här, om ett par veckor ska jag troligtvis iväg till Karlstad eller Fors (ca 10 mil norr om Västerås).

Fast jag ser faktiskt fram emot det, ska bli roligt att få lite ansikte med de som man skickar så mycket mail till varje dag. :) 45 mil enkel resa gör väl att det känns lite mindre roligt iofs.. ;)

I morgon är det fotografering som gäller för Em och jag vet inte vad jag ska sätta på henne, har värsta beslutsångesten. Haha, larvigt kanske ;) Hade tänkt köpa nytt när jag vi var till Öland i helgen. Men jag glömde!! Gah.. fast hon har ju en del nya kläder, så något fint ska man nog kunna sätta på henne.

Hon ska ha gymnasitik första gången i morgon med och det ser hon verkligen fram emot! Nästan skrattretande om man tänker på hur ofta jag själv var med på idrotten i skolan. Blev inkallad till rektorn pga det när jag gick sista året på gymnasiet, då han meddelade att jag varit närvarande på 3 lektioner under hela gymnasietiden och att det fanns RISK för IG. Öhhh?!! Nu hoppade jag ju visserligen av gymnasiet precis efter så fick streck i det, men hade jag säkert fått ändå. Usch vad jag ångrar idag att jag var så oseriös på den tiden! Nu när man sitter med ett lån som heter duga så ångrar man sig ordentligt. Men men, jag kom iaf någonvart tillskillnad från många andra. Sen är ju huvudsaken att JAG är nöjd oxå och det är jag verkligen!

Just nu kollar jag priser och möjligheter till garage, finns tyvärr bara kallgarage här i närheten och de kostar drygt 400 kr i månaden för det. Känns lite saftigt, eller jag har ju visserligen ingen koll på vad det ska kosta? :) Men är säkert skönt att ha det för att slippa all snö sen i vinter, men jag ska nog fundera lite till på det.

Dottern lyckades med att få punktering på sin cykel idag och jag måste nog ärligt erkänna att jag inte har den blekaste om hur man fixar det.. HAHA! Så var bara att så glatt åka bort till cykelaffären och fixa det, fast var inte särskilt dyrt ändå, så jag lämnar glatt ifrån mig det. Måste ju stödja näringslivet här i "Mönne" oxå, så det inte dör ut. ;) Så hur gör ni andra kvinnor, förlitar ni er på männen eller tar ni hand om sånt själva? :)

Inga kommentarer: