torsdag, september 20, 2007

En liten tjej

Blev det för S (o F), Nelly tror jag blir hennes namn. Kul med en liten till i "familjen" :)

Är hemma idag då E är dålig, tråkigt men vad gör man.

Har strul med min bil igen, börjar bli irriterande med tanke på att de på förbesiktningen sa att den var i jättebra skick. Jo tjena! Så som den låter så kan den verkligen inte vara i något bra skick. Visst, jag slipper betala för något. Men känner mig helt handikappad när jag är utan den :( Så blir kanske att försöka få in den till stan idag iaf så vi kan åka till Pernilla o co i helgen. Har verkligen ingen lust att åka buss ner, men får väl se hur det blir med det!

Saknar Christian något kopiöst mkt, börjar bli lite orolig för vad min telefonräkning kommer hamna på denna gång, våra samtal är ju inte att leka med just nu. Men med tanke på att han är mitt uppe i renovering av huset så ligger ju inte ordningställandet av telefonledningar på prio 1 direkt. Bara drygt en vecka kvar till jag träffar honom igen, men troligtvis kommer ju tiden att snigla sig fram nu och speciellt nu när jag är hemma.

Får se om vi bygger upp en tradition kring våra kyrkor ;) Haha! Vi åkte förbi en kyrka i Sävare (?) och för er som inte vet så ser den väldigt speciellt ut, kanonfin verkligen! Jag ville se hur den såg ut inne oxå så vi bestämde oss för att åka in och kolla under gudstjänsten dagen efter. Jag hade ju bara tänkt att vi skulle ställa oss långt bak för att sen smita ut när vi tröttnat. Det blev ju inte riktigt som vi tänkt oss när det redan stod folk där så vi fick så snällt gå och sätta oss längre fram. Vi är ju inte särskilt troende någon av oss direkt, så blev ju bara en evig väntan på att få komma ut igen. Inte nog med det så var det ju högmässa oxå och prästen var väl inte den roligaste att lyssna på heller. Men efter drygt en timme så var vi så trötta på det så då smet vi ut iaf. Men kyrkan var helt otroligt fin, liten och mysig! Absolut en sån kyrka jag skulle kunna gifta mig i ;) Väldigt speciell och otroligt fin invändigt! Så får väl se vad det blir för kyrka nästa gång. ;)



Bye for now..

2 kommentarer:

aastr0m sa...

Jag vet inte hur ofta jag kommer skriva i den, men det blir lite då och då. Du får ge E en puss med killbaciller så blir hon kase frisk ;-)

Anonym sa...

Hej!
Kyrkan var verkligen fin, den påminner om kyrkan i Tranemo, den var också speciell, så lite ut som ett slott med tinnar och torn. =)