tisdag, september 04, 2007

Dålig tajming

Två festligheter som jag väldigt gärna vill gå på kommer att firas samma helg, är väldigt ledsen då jag vill vara med på båda ställena. Hade ju underlättat lite om det inte varit 60 mil mellan ställena, men tyvärr är det ju så. Men nu är det ju som det är, är väl bara att gilla läget.

Latheten har börjat ta över snålheten för mig nu, har tidigare åkt buss eftersom jag har busskort till slutet av september. Men igår var jag såå trött och låg kvar i sängen lite längre än jag borde så var tvungen att ta bilen istället, vilket det blir även idag.. :)

Btw, du som gillar att klaga på att jag hela tiden träffar nya så är det först och främst inte ditt problem. För det andra har jag inte ens träffat någon och för det tredje så verkar du inte bättre själv! Varför då klaga på andra?

Nej, nu måste jag åka så jag inte blir sen till jobbet.

Bye bye..

1 kommentar:

Anonym sa...

nyfiken på vad det är för gris som klagar?