lördag, juni 07, 2008

Träningsvärk...

Har upptäckt muskler jag inte trodde jag hade, satan vad ont det gör i handlederna och typ vid armhålorna! Köra bil med denna värk var ingen hit iaf!
Då är jag ändå inte klar med snaggandet av buskarna, de ser inte så roliga ut nu direkt, men jag orkar bara inte göra något åt det idag. Har sovit i stort sett hela dagen idag, vaknade med huvudvärk (inget ovanligt nuförtiden) så tog en tablett och man blir så satans trött av tabletterna. Vet inte vad som är bäst, att strunta i att ta dom eller inte, fast jag slipper ju åtminstone spy när jag tagit dom. Men är ju sängliggandes i vilket fall som helst :( Önskar jag kunde dra tillbaka tiden ungefär 1½ år när problemen först började.. för att ha det såhär är ju inte hållbart. Ett tag låg jag ju en dag i princip varje helg och hur roligt är det när man vill umgås med nära och kära?

Gick upp först vid 17-tiden och efter det har jag mest hållt på här inne, känns inte sådär att vara inne när det är såhär fint väder, men jag klarar inte av att vara i solen när jag mår som jag gör just nu. Var iofs förbi DUAB-huset en snabbis bara för att se hur det såg ut, känns inte som det är någon affär jag kommer att besöka så ofta iaf.. hehe.. ;)

Har precis varit några snubbar här och hämtat gamla tvättmaskinen, skönt att slippa den. Både dom och jag blev ju glada iaf, jag för att slippa den och dom för att dom fick en maskin till deras arbetare.. :)

Ska försöka fixa lite mat här nu, är så jävla matt så det är inte det lättaste att ta sig upp. Många grannar grillar nu, luktar så satans gott, men den orken har jag tyvärr inte nu :(

Ha en fortsatt trevlig helg..

Inga kommentarer: