lördag, juni 21, 2008

Som jag hade dig förut...

Mina stackars högtalare kommer väl snart att gå sönder med tanke på hur jag har tjatat ut Melissa Horn's låt "Som jag hade dig förut", inte bara den låten spelas sönder, utan hennes skiva spelas om och om igen. Texterna är egentligen oerhört enkla, men jag antar att det är just det jag gillar med dom, att man kan knyta låttexterna till ens egna vardag.

Hon kommer ju att komma till V-vik på visfestivalen, blir nog att åka upp dit då, men får se. Händer ju grejer i o-hamn oxå så är lite tveksam fortfarande.

Midsommarfirandet var väldigt lyckat. Trevligt sällskap, god mat, lekar, sång och spelande. Vädret vart helt okej, kom en liten skur när vi gick tipspromenad bara annars var det okej.



Firade midsommar på gården nere till vänster :)

Inga kommentarer: