söndag, juni 08, 2008

Skeppsgården..

Precis hemkommen från Skeppsgården med första badet för i år avklarat, tog en stund innan jag kom i, men badade gjorde jag ;) Var trevligt att åka ut dit igen iaf, har inte varit dit sen Emilia var runt 1-2 år tror jag så det är ju ett par år sedan, men såg ut som det brukar. Hade tänkt paddla oxå, men blåste på tok för mycket så vi hoppade det. Skönt med en riktig slappardag iaf, lite färg har jag lyckats få iaf, men det brukar ju ta tid innan det syns något på mig.. När jag väl får färg så blir jag röd, sedan försvinner det direkt typ.. :S

Är så satans trött på en unge som bor i kvarteret här och ja, redan! Hon har varit och ringt på varje dag och frågat efter Em varpå jag har sagt varje gång att hon kommer hem på måndag. Vad är det som är så svårt att förstå?? Stänger snart av den där ringklockan så att man får vara i fred.. fast å andra sidan stod hon och knackade på fönstret i morse så jag antar att jag kommer bli störd hur jag än gör. Lite mer koll kan man väl ändå ha eller? *irri*

Inga kommentarer: