torsdag, oktober 04, 2007

Vilket tjat ;)

Glöm inte din blogg Johanna, har jag fått höra ett par gånger på sistone. Men nej, jag har inte glömt den, har börjat skriva många gånger, men varje gång jag försöker få ner några ord så känns det som alldeles för personligt. Nej, jag har inte brytt mig särskilt mycket om det tidigare, men nu känns det helt enkelt fel att dela med mig av för mycket. De som vill och behöver veta något kan få reda på det på annat sätt än genom min blogg, svårare än så är det inte ;)

Så vad händer i mitt liv då, ja, jag jobbar och står i. Helgerna spenderas mest med min "C", nu har vi förutom kyrkorna även riktat in oss på slott ;) Var i väg till Öland i helgen, på skördefesten och det tog en bra stund innan vi kom ifrån ruinen, fast jag trodde nog faktiskt att det skulle vara mer trafik än vad det var.

Åt kanongod mat i Kalmar på lördagen dessutom, det stället ska vi definitivt besöka igen, minns inte vad stället hette, men Hanssons någonting kanske? Vi var så hungriga så tog bara första bästa ställe i stort sett och det ångrade vi inte när vi fick maten! :)

Skulle sen ha firat J på söndagen, men då vissa åtgärder tagits där så blev det att vi åkte till V-vik istället. Mamma hade ju haft Em över helgen med, så passade ju bra med att hämta henne samtidigt. De hade besökt busfabriken på lördagen, så det var något hon tjatade om att få åka till snart igen.. men vi får väl se! Det lär väl komma, men inte ännu!

Både mamma och Emma har ju flyttat till nytt, så var kul att få se det med, jättefint båda delarna och så fick vi ju träffa PoG igen med. Hade en kanonmysig helg iaf! Nu till helgen blir det att åka iväg igen, ska pyssla i C´s hus.. helgerna är verkligen allt för mig just nu, det är då jag hinner med att göra det jag vill göra. Detta gör att jag försummar vissa personer, jag vet det! Det är inte så att jag inte vill träffa dom, absolut inte, jag känner bara att jag hinner inte göra allt som jag vill göra på den korta tid som jag kan göra det :( Hoppas ni har förståelse för detta?!

Nähä, dags att ta hand om hemmet lite här.

Ha en trevlig kväll...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du hittat "kärleken" på riktigt denna gången... =) Ingen fara, det är fullt upp här hela tiden, men det är kul när man har mycket att göra! Du skulle se mitt underbara kök!!! Mee like. Ha det gott gumman KRAM /Pernilla

Anonym sa...

Ja du DU har verkligen glömt din blogg... *surar* Varför skriver du inte längre? Inne och tittar och tittar men samma inlägg... Vill ju se vad som händer i ditt liv med gumman!! Ha det gott KRAMAS/Pernilla