måndag, oktober 13, 2008

Åhh jag vet inte..

Begravningen kommer att äga rum om ca två veckor, var från början helt säker på att jag inte ville att E skulle följa med på begravningen. Men har inte hon oxå rätt att ta farväl?

Är så kluven..

Vill tacka S som tog med E till luftgevärsskyttet idag, kände att jag inte riktigt var kapabel till att stå där just nu! Får väl se om det är något hon vill fortsätta med eller inte (första gången för henne idag), redan nästa måndag måste hon ju tyvärr vara borta därifrån för då är det födelsedagskalas IGEN! Enligt mig känns det HELT fel att ha det på en måndag, man har så mycket annat att hinna med på vardagarna ändå! Nu är hon ju visserligen hos S då, men att börja kalaset vid 16 på en måndag?? Jag har inte ens slutat jobba då så för mig hade det varit omöjligt, för inte ska man väl behöva ta ledigt för kalas? Speciellt inte när det är hos en tjej E inte ens umgås med annars!!

Nähä, nu kom E hem så dags för att fixa ordning henne för sängen, sedan ska jag fixa lite mat inför i morgon, blev blodpudding idag och det är ju inte så gott att värma på efter så får se vad jag hittar på...

Har nu pratat med E angående begravningen och hon vill INTE följa med säger hon.. får väl se hur det ser ut med det när det närmar sig.. Tänker absolut inte tvinga henne att gå.

Inga kommentarer: