tisdag, december 04, 2007

Äntligen

Får jag lite kvalitetstid med dottern igen, både hon och hennes pappa var sjuk i stort sett hela förra veckan och på helgen var jag iväg på 30-årsfest så träffade bara henne en liten stund när hennes pappa fyllde år. Kändes onödigt att riskera att även jag skulle bli smittad och att det gick runt runt hela tiden, med tanke på att vi varit sjuka ganska mycket redan nu.

Men i måndags kom hon till mig igen iaf, egentligen Stefans vecka nu, så nu ska hon vara hos mig i två veckor :)

Snart dags för ledighet från jobbet med, ska bli oerhört skönt, med tanke på att jag hoppade på jobbet direkt efter skolan var slut så har jag inte haft något ledigt (om man inte räknar de gånger jag eller Em varit sjuka då dvs ;)) Ser verkligen fram emot 11 dagars ledighet iaf. :)

Ska som vanligt åka upp till Västerås för några dagar där uppe, sedan blir det firande i västervik med. Antar iofs att dagarna innan julafton kommer att vara ganska stressiga, för som vanligt lär jag väl inte vara klar med alla julklappar då. Jag har ju knappt börjat ännu.. :( men det är ju faktiskt nästan 3 veckor kvar, så jag hinner säkert.. ;)

1 kommentar:

aastr0m sa...

Jag hade för mig att du var i Västerås eller Västervik den 24-25. jag ska pipa till när jag är där nere *kram*