lördag, september 20, 2008

Jaha..

Då har man gått och blivit sjuk precis innan avresa! Kände av halsen lite innan jag åkte till jobbet igår, men mådde inte dåligt i övrigt så jag åkte dit.. väl på jobbet började jag känna mig frusen och det blev bara värre och värre så åkte hem runt lunchtid.

Väl hemma visade det sig att jag hade 38.9 i feber, så har typ bara försökt sova bort febern, men hur lätt är det när man knappt kan andas eller svälja? Ingen nässpray hade jag hemma heller, men det måste jag nog köpa idag så att det blir någon sömn i natt..

Åker ju upp till Sthlm i morgon så har ju iaf en dag att kurera mig, bara febern går ner så man slipper känna sig som spaghetti i kroppen!

Ska försöka ta mig upp ur sängen här och få det sista gjort innan man lämnar sverige :)

Inga kommentarer: